Oooohh sunny daaaaayy*

Sol sooool, strålande soooollll, gläns över vida vyer!!
Jag borde bli låtskrivare alltså!

Tog med mig en sovande Simon till huset en sväng idag, så man fick komma ut lite. Köker börjar att ta form, tapeten på plats, panelen stor iallafall lutad mot väggen, målaren är färdig i vardagsrummet, vi kan inte enas om nån tapet så det får vara sålänge, svärfar var där och fixade med trappen, han har gjort nya fina eksteg, killen som fixar badrummet har börjat att kakla...
Och snön börjar att försvinna så tomten kommer fram! Jag börjar att se det framför mig!! Och jag tror det kommer att bli bra!

Idag har jag hunnit packa en hel del, och rensat lite också.. Vill packa mera, men det är ju roligt om det finns lite saker framme vid visningen, typ gardiner och lite inredningsgrejer..
Nu har ju min familj, som kör lastbilar, bestämt sig för att fly ut på havet den helgen som vi tänkt att flytta!!  Sa jag att dom har lastbilar??? Så det skulle räckt med att köra allt en enda vända!!!! ;)
Men jag har snappat upp när folk lite här och där har sagt att när det är dags, ring mig!!! Så en del av er kan snart vänta er ett samtal!!! Moahahahahahahaaa*

Blir hemma imorgon också, Simon hade fotfarande lite feber nu ikväll så imorgon hoppas vi att den ska släppa också så jag kan gå och jobba på torsdag. har nog iofs barnvakt på torsdag om det skulle vara så, så jobba det kommer jag ju göra ändå.. Man blir inte rik av att vabba...

Mamma och pappa är hemma igen, bruna sägs det!! Usch, jag tycker mer om den här extremt bleka varianten!! Den där som inte ser ut att ha sett sol på sådär 15 år!!!!!!

BYGGLOV nu!!!!!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0