London*


Ja nu har jag fått på huvudet att jag vill till London.. Vet egentligen inte varför men jag tror att jag skulle gilla´t.
Man funderar mycket när man ligger i soffan en hel dag.
Och när jag packade häromdagen så hittafe jag en utriven sida från en tidning om en restaurang som jag skulle vilja besöka. Kommer inte ihåg om jag slängde lappen eller inte och om jag gjorde det så var det ju djävligt dumt. Man ska inte kasta bort drömmar....










Satt ett monster i soffan förut när jag tittade upp... *hjälp*


Jaha, får försöka med att gå och jobba imorrn då.. Får nog ta och ringa den där läkaren igen som inte vill ringa tillbaka till mig idag!!

Nu ska jag gå och söva monstret!
Puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0