VAB*

Hemma med lilleman idag.. Vaknade av att han gnällde och grät inne i sin säng, men det brukar han göra så jag tror att jag somnade om igen.. Sen kom han in till oss, var ledsen och sa att han hade kräkts i sängen.. Lilla plutten.. Så upp och tvätta av honom, av med kläderna, lägga ut en handduk i vår säng för eventuellt mer kräks, riva upp alla Simons sängkläder och sätta igång tvättmaskinen. Sen sov inte jag mer den natten.. Varenda litet läte från Simon fick mig att bli stel som en pinne och var tvungen att kolla om han kräktes...

Nu ligger han i soffan och kolla på en film, jag försöker att hitta huset bland alla flyttkartonger, disk och tvätt.. Och Simons golv har helt försvunnit under högar med leksaker.. Några rum är hittade iaf, men var tvungen att ta en paus. Känne rmig inte helt ok jag heller än.. Igår trodde jag att jag skulle dö.. Hade så ont i magen.. Har lite ont idag också och orken finns inte riktigt så det blir några pauser ibland..

Om 3 timmar börjar mamma o pappa med sällskap sin resa hem till Sverige igen. Dom verkar ha haft det bra!! Vill också åka till solen och värmen.. Men först ska det flyttas!!
Får lite småpanik när jag tänker på det. Vi ska ju ha visning i helgen i igen.. Helst av alls skulle jag vilja vara av med huset så man kan sätta igång och packa ordentligt! Inte så roligt att visa upp ett hem med bara en massa kartonger överallt..

Satt och kolalde på lite kort förut och hittade dom från när Emeli, Andreas, Freddan och jag var och gjorde Gotland osäkert, det var en rolig vecka!!!!!



En lunch på Gotland




Dessa underbara människor ska snart bli föräldrar för andra gången! *längtar*

Nähä, nu har jag nog vilat tillräckligt, ta tag i städningen igen då.
PUSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0