Jobbe*

Jaha.. Då var äntligen jobbhelgen över.
Trodde att Simon inte kom ihåg vad det är för dag idag men tji fick jag! Klockan 7 imorse ropade han på mig,j ag kom in och då började han sjunga "ja må du leva", sen hurrade han lite och gav mig ett paket och sa vad det var i!!! Det var ett halsband med tillhörande örhängen. Rosa såklart!! Tack mammas guldklimp*

Har börjat att drömma konstiga drömmar... Som jag inte riktigt förstår.. Och vad det är, ja det kan jag inte berätta. Men tro mig, jag är skapligt förvirrad på mornarna när jag vaknar..
Jag analyserar ju så jävla dant när jag sover.. Om allt! Jobbet, hemmet, ja ALLT!!

Fy fasen vad trött jag är.. Vill inte ens tänka på hur många timmar jag jobbat..

Gick till Freddans jobb efter jobbet och hämtade min cykel. Nu bara MÅSTE jag börja cykla och gå till jobbet mera. Det luktade så himla gott när jag cyklade hem.. Svensk sommar.. Svensk regnig sommar, men ändå..

Nähä........... Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0