Klump i magen*

Idag tror jag att jag ska ta och vinna 100 miljoner!!
Ja jag skrev 100!! Jag är ju trots allt realist!!!
Räkningarna som dimper ner i brevlådan håller på att knäcka mig totalt. Vi som "bara" skulle flytta till nytt hus!! Jag bad inte om allt jävla mögel i bottenplattan!!!! Blir tokig! När ska man få det så bra att man inte ska behöva ha en klump i magen konstant för att man ser pengarna ätas upp innan man ens har fått dom på kontot!!??!!
Som om det inte räckte så är jag hemma och vabbar idag. Och det är ju SÅÅÅÅ roligt att få 80% av lönen som från början inte är så katig..

Har precis felanmält vår kyl/frys.. Vår NYA!! Som vi haft i 2 månader!! Är ju fel på allt! Tom hunden!!! Han kostar ju fasen mer än ett blöjbarn!

Så nu har jag gnällt av mig.. Skriver visst bara här när jag vill gnälla nu för tiden.. Jag har ljusa stunder också.. Men det har varit en mörk vår.. Ni som känner, verkligen känner mig vet vad jag talar om.. Men jag hoppas att det har vänt nu.. (Förutom på räkningsfronten då)

Det är bara Simon det ska vända för med nu.. Vi ska in till US på torsdag och röntga.. Hoppas inte det är nåt allvarligt eller farligt.. Vill ju att dom ska få reda på vad det är men jag är ju såklart livrädd.. Mammas guldklimp!! Och tid till sjukgymnasten kom idag också.. Hjälp!! Hur får man en bestämd 3-åring att göra som sjukgymnasten säger?? Näe då, han är himla duktig när vi är hos diverse doktorer och tandläkare.. När vi skulle till tandläkaren gapade han ju halva dan!! För det hade vi minsann övat på. Jag var lite rädd för att det skulle bli en Lotta på Bråkmakargatan... Jag var själv så när jag var liten tror jag minsann att det har berättats för mig..

I helgen kommer Ia och mosters Abbe hem!!! Och gissa vem som jobbar!!!
Som jag förövrigt är skitnervös för. Har fått en annan arbetsuppgift på helgerna.. Ett stort ansvar och det är min första helg med det!!! Men jag har bra backup stöd!! Så det ska nog gå bra!!

Nähä... Städning av köket tror jag, innan min Emeli kommer med fellevererad post.. Min tjocka Emeli.. Nu är det intye långt kvar tills bebisen kommer! Längtar sååååå <3

Puss på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0