I väntans tider*

Ja här sitter jag och väntar.. Just nu på att klockan ska bli kvart över 3 så jag kan åka och besikta bilen.
Annars väntar jag på bebisen.. Nåt så alldeles. Imorrn går jag in i v 39 så det kan ju vara hela 3 veckor kvar. Och det vet jag inte hur jag ska klara av. Jag vill kunna andas fritt, röra på mig så jag kan ta promenader, få frisk luft och bygga upp ett imunförsvar. Jag vill kunna vända på mig i sängen utan att behöva vakna, kunna känna mig relativt pigg och fräsch om dagarna och inte gå omkring som en zombie.. Jag vill slippa att ha såhär ont!!! Sen att jag ska ha en liten bebis som kanske inte vill sova om nätterna och äta hela dagarna, det tänker jag inte så mycket på! Det ska bli så mysigt när h*n kommer.. Med Simon var jag aldrig nån sliten småbarnsmamma. Så jag hoppas det kommer bli så nu med!

Imorrn ska vi in till US och göra en ....... GUUUD!!! Nu tappade jag ordet helt. Vi ska iaf in och ta ett hudprov på foten på Simon. Fick ett brev där det stod att dom tagit emot Simons remiss och väntetiden var 3 månader. I helvete heller sa jag. Pratade med en gullig sköterska som framförde mina önskemål och VIPS så hade vi en tid en vecka senare. Hur fan kan dom driva ett så stort sjukhus egentligen.. Jag blir sååå trött, det har jag säkerligen skrivit nån gång förut!!! :)
Sen tänkte jag att jag skulle gå och klippa mig. Få lite ompyssling av Lotta, min frisör. Huvudmassage och förhoppningsvis en snygg frisyr. Jag menar, ligga där på BB i risig frisyr, det funkar ju inte!! ;)

Helgen ser lugn ut.. Planerar inte så mycket nu plus att jag orkar ju knappt förflytta mig från punkt A till punkt B. Syster fyller år på lördag så ett litet skype-samtal med vacker sång ska jag försöka orka med! Hoppas det blir fint väder för då kanske jag orkar dra fram mig en stol och sitta mot husväggen och bara njuta.. Om nu inte bebisen känner att den vill komma ut!! *hoppas hoppas*




Simon som liten skrutt-bebis.. Undrar hur nästa ser ut. Längtar*

Puss på er*


Kommentarer
Postat av: Maria

Önskar er all lycka inför allt kommande=)

2012-04-20 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0