28 februari*

"Vad är det för en dag
Är det en vanlig dag
Nej, det är ingen vanlig dag
För det är Emmas födelsedag
Hurra hurra hurra
Hurra hurra hurra!!!!"

Ja, idag fyller jag år. Och jag älskar att fylla år. Inte över att bli äldre men födelsedagar brukar vara så mysiga och roliga! Vädret skulle vara fint hela veckan, FÖRUTOM idag!! Men det ska inte få sänka mig!
Nu ska jag hjälpa Simon att göra sig redo för dagis för första gången sen slutet på november. Sen måste jag handla lite för Emeli kommer på födelsedagsfika vid 10. Sen ska jag bli bjuden på lunch av mamma, Ia och Abbe. Hanna skulle nog komma förbi en sväng i eftermiddag med barnen också. Jag har ju redan blivit firad av dom i lördags men påhälsningar på riktiga dagen är lika välkommet!
Freddan och Simon sjöng så fint för mig i morse! Paket, blommor, ljus, ballonger och bakelse. Mums* Älskar er!

Nu får det bli lite födelsedagsfrukost med Simon..

Ha en toppendag vänner, det ska jag ha!!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0