Bihåleinflammation

Jaha.. Man kan ju ha roligare saker för sig än att sitta inne och vänta ut den här jävla bihåleinflammationen!!
Idag har jag ont i huvudet och i örat(!) men den här medicinen andvändes visst till öroninfl också så har jag det så hoppas jag det tar det med! Känner mig en gnutta piggare idag. Kroppen vill göra saker men huvudvärken säger ifrån.. Jag HATAR att vara sjuk.. Nu har jag varit det i 1 ½ vecka och det börjar bli skapligt boring!!!

Vill ut och träffa alla er jue.. Familj och vänner!!

Simon är knasigare än vanligt, så han behöver också komma ut lite!

Nu är jag i v 31, tror jag!! Man blir lite veckovill när man i stort sett ligger i en soffa så länge som jag gjort. Det börjar alltså att närma sig!! Jag tror inte jag har fattat ÄN vad det är som komma skall.. En lite bebis.. :) Men mysigt ska det bli!! För jag har beställt en sån där liten snäll en som sover och äter bra och redan från början gör som man säger och vill... :) Det gick ju så bra med den beställningen förra gången menar jag så....!!!!!!!)

Ska in till läkaren imorrn med mina krämpor.. Önskar att dom kunde försvinna istället för att bli värre..
Och idag är det en vecka kvar tills NÅN fyller år!!! Tjohoo!!! Eller ja, inte tjohooo över att bli äldre men över att få ha lite kalas och så har jag hört rykten om att Ia o Abbe kommer hem och det är ju bland dom bästa presenter man kan få!!!

Fettisdagen idag.. Fet är jag redan och tisdagar dyker ju upp både nu och då så jag tror inte jag kommer fira speciellt. Mannen däremot började redan igår.
Men han går ju inte upp i vikt heller den j....! :)

Nähä... Om man skulle ta och få i sig lite frukost.. Det är ett himla planerande med mat när man äter penicillin som ska tas på fastande mage. 1 timme före måltid eller 2 timmar efter. Så det gäller att inte bli hungrig hux flux. Och det är ju jättelätt att styra över när man är gravid!!!!!

Ha det bra! Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0