Guuuu' sicka problem en har*

Jag hakar upp mig på en del saker ibland.. Det känner säkert alla igen sig i..

Den här gången gäller det personer som hör av sig till en. Det borde ju inte vara ett problem, men det är HUR man gör det, eller snarare hur man abrupt slutar..

När folk började höra rykten om en händelse i mitt liv så fanns det dom som hörde av sig och skrev och frågade hur allt var mm och till sist om det dom hört var sant..
Jag blev ju naturligtvis jätteglad att höra från dom och svarade.. Frågade även en hel del om deras liv och hur saker o ting stod till med dom... Sen... INGET....
Då börjar man ju å undra lite om dom hörde av sig för att dom ville, för att dom verkligen brydde sig eller om det bara var för att få veta om "ryktet" var sant eller ej...

Sånt tycker jag är störigt!!!!
När jag hör av mig till nån som jag inte pratar med så ofta så är det ju för jag vill veta hur dom mår.. Inte för att få veta senaste skvallret.. Det berättar säkert den personen när den vill, OM den vill...

Alldeles nyssen blev jag jätteglad tex, en gammal klasskompis som jag inte pratar med så ofta hörde av sig på Facebook, bara för att "prata" lite.. Sånt gör en glad!!

Puss*

Kommentarer
Postat av: Loppan!

Hej du stumpan! Jag hoppas allt är bra med dig o magen :) Pussss

2012-02-14 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0