KALLT*

Helvete vad kallt det är!!! Och då menar jag inte ute utan inne. Speciellt nedervåningen och framför allt köket!!
Tacka vet jag vedeldning!!
Man blev varm av att köra hem och klyva veden (alltså det såg varmt ut när pappa o brorsan gjorde det)
Man blev var av att stapla in all ved i vedboden
Man blev varm av att köra in ved i pannrummet
Man blev varm av värmen som spred sig i huset när man eldade

Jävla luftvärmepump som bara blåser varmt på ett ställe och knappt det. Golven är ju iskalla.
Har tom sagt till Freddan att jag flyttar snart om jag inte kan få sätta på några element. Han har inte sagt att jag får det så jag undrar vad det betyder.... Hmm....

Jag är ju av den uppfattningen att man inte ska behöva gå med termobyxor och lusekofta inne men rätta mig gärna om jag har fel...

Men nu sitter jag här i halsduk och tofflor med en kopp VARMT kaffe. Har placerat mig vid ett fönster, med lagom avstånd så det inte drar för mycket, och försöker bli varm av solen som tittar fram!!

Ååååå vad jag längtar efter vår, sommar, sol och värme!!!

Puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan säga att vi har fått dragit på några element idag. Värmepumpen klarar inte denna kyla...Men jag köper gärna erat hus om ni ska flytta, hihi. Jättefint ä det! P&K

2012-02-04 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0