SOL*

Tänk vad solen kan göra för humöret!!
Vaknade glad som en lärka och kände att "Ååååhhh vad roligt det ska bli att få städa det sista idag, laga en massa mat, skita ner hela köket igen och sen få städa det igen!!" Allt pga lite sol!!

Ikväll kommer min familj på middag! Jag fyller år nästa vecka men eftersom jag har en så upptagen familj som aldrig är på samma ställe så tar vi det lite tidigare istället. Ska bli så skoj o mysigt att få hit dom en stund. Simon har tjatat om Arvid o Viktor sen igår och undrar om dom kommer snart.. Han suckar lika högt varje gång jag säger att det dröjer några timmar till... Gullet <3

Ska "in till byn" en sväng och handla det sista. Med solen kommer inte bara glatt humör utan även vårkänslor och shoppingbegär!! :) Man vill ju göra om överallt! 
Har fått en såååå fin gardin till tv-rummet av mamma som hon var och satte upp här igår. Den är iofs bara grön men det blev så fint och släpper in massa ljus nu! Nästa projekt är gardiner till köket. Hissrullgardin eller vad det nu heter tror jag det får bli.

Nähä, nu måste jag kila vidare om jag ska hinna allt. Jag är inte så snabb idag. Städningen igår satte igång en jävla värk och foglossning så jag går som om jag väntade 10 ungar!! Vank vank!!

Ha en superlördag alla! Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0