Pigg eller inte pigg, det är frågan*

Känner mig inte riktigt pigg än.. Idag har jag iaf orkat göra lite.. Plockat iordning, städat köket och gjort (nästan) färdigt i sovrummet.
Jag vill totalrenovera där inne men eftersom varken tiden eller pengarna finns till det just nu så fick det bli budgetvarianten.
Nya mattor, nya gardiner, nya dukar, ny taklampa och krimskrams på nattduksborden.. Det är några tavlor kvar som ska sättas upp. Allt går i lila, för det tycker jag är en skön färg att ha i ett sovrum.


Bilden blev blek och suddig men ni ser på ett ungefär..


Jag fick en smaskig bakelse i härliga färger.....



.... medans Freddan fick en mer stram ljuslykta från Kosta Boda :)



Igår när jag hämtade in posten låg där en inbjudan till ett bröllop i sommar!! Överraskad och jätteglad blev jag när jag öppnade. Sånna tillställningar är ALLTID roligt att gå på!! Kärlek och lycka gör en ju alltid glad!

Och det får mig att tänka tillbaka på Freddans och mitt bröllop och vilken otrolig dag det var!!!!





 


Hur otroligt roligt vi hade!!!!


Så kommande bröllop ser jag fram emot!

Puss sålänge*


Kommentarer
Postat av: Soffan

Denna dag glömmer vi aldrig <3 allt var så perfekt, speciellt ni som var helt underbart fina.

Vad fint det blev i erat sovrum. Avis på gardinerna!! Kramizar

2012-02-19 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0