Frukost*

Idag ska man bli bjuden på frukost!!
Emeli och Ella ska komma. Hon ringde igår och frågade och gravid som man är så säger man ju inte nej till dagens viktigaste mål. Och trevligt sällskap gör ju det hela ännu bättre!!!

Har kännt mig småhängig på sistonde. Vet inte om det är för att jag håller på att bli sjuk, har nån förkylning i kroppen som aldrig bryter ut, eller om det är så att jag håller på att "må dåligt".. Kan inte sätta fingret på hur jag mår direkt. Kanske biter jag ihop lite för mycket..

I eftermiddag ska vi till Sofie och hennes goa ungar. Så ikväll kommer jag att vara trött! Men förhoppningsvis sådär härligt trött efter en rolig dag!!

Igår kväll trotsade jag alla mina krämpor och gick ut och gick. Har ju inte blivit nån motion på senaste tiden som ni förstår. Och då var det nån smart tjej som sa till mig att du kanske behöver röra lite på dig, en av anledningarna till att du mår som du mår.. Såå, på med korvskinnet (min vinterjacka) och ut. Det blev ingen lång promenad men guuud så skönt det var. Lagom kallt, knastrande snö och underbar luft! Backen upp till huset på vägen hem tog nog 10 minuter att gå!!! Sen satt jag där jag satt resten av kvällen men det var det värt!

Nähä, om man skulle ta och tvätta ur ögonen och pudra sig lite så man inte skrämmer slag på Emeli o Ella när dom kommer.. Frågan är om jag inte måste ta mig en liten "för"-frukost innan dom kommer... :)



Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0