Lunnebjörke*

Bosatte mig på landet några dagar.. Behövde det kände jag plus att Fredrik skulle knappt vara hemma på 2 dagar så inget sällskap från hans sida.

Vi var på sjukhuset i fredags med Simon. Omläggning av såret, det gick bra. Han slapp att få medicin den här gången så han var vaken genom hela, men såret såg ganska så fint ut och gjorde nog inte jätteont även om man som 3-åring vill ha plåster för minsta lilla rispa..
Sen kom Judith och hämtade honom för lite sjukgymnastik. Det hade också gått bra. Vi har börjat med att jag inte är med under träningen för jag känner att jag inte klarar att sitta och bara titta på när hon ska tänja i hans fot och ben och han skriker av smärta och jag inte får trösta.. Så vad dom gör under den tiden, det får stanna mellan dom och jag slipper att må dåligt. Han är alltid så glad när jag kommer så det onda går säkert över fort plus att dom är ett bra team, Judith och Simon.

Idag är jag såååå trött.. Hos barnmorskan sa hon att mina järndepåer såg jättebra ut och jag behövde inte börja äta järntabletter än. Men så fort hon sa dom orden så vände det tror jag. Har varit så trött sen dess och inget hjälper. Allra minst sömn, nästan att det blir värre då..

Idag när vi kom hem hade vi 14 grader på bottenvåningen. Brrrrrr kan man säga.
Så Fredrik har hållt på i 2 ½ timme och försökt få igång värmepumpen igen. Jag hatar den där pumpen och har alltid gjort!!! Om nån vänlig själ känner att dom vill skänka en kamin till mig, så tas det tacksamt emot!! :)
Så ikväll håller vi oss på övervåningen och myser..

Hoppas ni har en bra helg, Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0