Helgen 10-11/3*

I lördags var Freddan, Simon, jag, Micke och Wille och grillade korv. Skönt att komma ut lite i friska luften efter att ha suttit inne i 2 dagar. (foglossningen)
 

Fredrik visade Simon och Wille vad han och Micke lekte med när dom var små. Kottar och pinnar och hur man gjorde dom till små djur.. Barnen tröttnade ganska fort :)
Jag gick i hagar och på gärden och i lite terräng och jag vet ju att jag får sota för det senare i form av en djävulsk smärta men det var så skönt att få ge sig ut lite. Kvalitetstid med familjen. Det är ju sånt här som Simon kommer ihåg att vi gjort. Inte så roligt för honom att sitta inne hela helgen och titta på när mamma städar och pappa tapetserar! Umgås ju hellre med honom då och ser hur glad han blir över att vi hittar på nåt. Han kommer ju alltid i första hand!

I söndags fyllde vår lilla guldklimp 4 år!! Herregud vad fort det går! Han är ju stora killen nu!! Massa pakety blev det, kalas på eftermiddagen med familjen och ännu mer paket. Tack snälla, alla inblandade!!

 

Det blev en lyckad dag och födelsedagskillen somnade på 2 röda, relativt tidigt den kvällen. Med ett leende på läpparna!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0