Ny frilla*

I måndags agerade jag hårmodell. Jättenervös när jag var på väg dit. Erika, min svägerska, hade frågat mig om jag kunde ställa upp. Njjaaaääääeeeejjaaa... Ok då! Varför inte, det växer ju ut igen om jag inte skulle gilla det. Tjejen som skulle göra det ville ha fria händer så det var ju bara le o se glad ut när hon sa vad hon ville göra. Ett önskemål hade jag och det var att det får jättegärna vara lättskött med tanke på kommande bebis.. Hon sa att hon skulle klippa ganska mycket i det och jag kände mig lugn och trygg med det hon sa. Hon verkade vara det proffs hon utgav sig för så.. Jag blev supernöjd!! Jag blir ju jävligt ful på kort (för jag är ju så snygg i verkligeheten!!) men jag lägger ut några bilder får ni se..


 
  



Ja det kanske inte är så kort tänker ni.. Men jo, för mig är det det. I nacken hade jag ju längder. Page var förra frillan och nu är det väldigt kort istället. Men som sagt, jag trivs jättebra i det!!



Igår ringde dom från Astrid Lindgrens barnsjukhus. Vi har fått en tid där den 30 mars. Jag tog den direkt! Vi hade redan en tid där men det var den 26 april, samma datum som bebisen ska komma.. (Sen om den gör det...)
Tjejen jag haft kontakt med var jättegullig och skulle göra vad hon kunde för att hjälpa oss få en tid innan bebisen kommer. Känns som om det är lättare att åka dit innan. Sen vill vi ju ha reda på SNARAST vad som är felet i Simons ben så vi så snart som möjligt kan börja behandla. Om det nu är det dom tror att dom är på spåren..

Idag har Johanna och Hilma varit här. Lika roligt varje gång. Få prata av sig lite och lyssna på andras liv och deras vardag!
Simon är på dagis 3 dagar i veckan nu (resterande åker vi ju till US). Det går bra. Hade samtal idag och dom märker lite att han varit hemma mycket med mig. När han blir trött och ledsen så saknar han mig och vill hem till mig. Sån har han inte varit förut. Lite som att skola in på nytt men det ska nog ordna till sig. Bra att han hinner gå där några veckor och komma tillbaka till sina kompisar innan han ska bli storebror..

Puss*


Kommentarer
Postat av: Loppan!

Så jävla snygg! Puss

2012-03-19 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0