..............*

Usch usch usch....
Idag är en sån där dag när jag inte vet hur jag mår.. Ont i huvudet, tung i huvudet, ont lite här och där, JÄTTETRÖTT och helt orkeslös.. Fast jag vet liksom inte varför..
Jo, jag är ju gravid o så men ska man må såhär?? Har gjort det i några veckor nu, från och till.. Ibland känner jag mig helt apatisk.. På kvällarna mår jag illa.. När jag var gravid med Simon kommer jag inte alls ihåg att jag mådde såhär..

Sen är ju vädret piss idag också.. Grått o tråkigt och för nån timme sen började det att snöa! Fy f*n!!

Vill ju kunna njuta så gott det går dom här sista veckorna. Det onda har jag liksom lärt mig att leva med även om det inte alls är skoj men allt det här andra... :(

Om 3 dagar blir Simon 4 år!!! Jösses.. Var tog min lilla knubbiga bebis vägen? Han är ju stor nu. Snart storebror!
Då ska vi ha kalas för honom. Det blir fullt hus! :)

Ska försöka gå ut en sväng ikväll när Freddan kommit hem. Få i mig lite frisk luft.

Vilket intressant blogginlägg känner jag... :)

Jo.. Ringde Astrid Lindgren idag.. Ja inte just henne, men till barnsjukhuset. Fick tag i precis rätt person.
Undrade lite över var Simons remiss tagit vägen och om hon kunde hjälpa mig att se vilket datum vi var bokade på. Just för att jag är i v 33 nu och det börjar närma sig.
Jo men Simon var uppsatt på en tid i april. 26 närmare bestämt... JAHA!! Beräknad förlossning är också 26 april!! Så hon skulle ta tillbaka tiden och prata med läkarna och se om hon kunde försöka hjälpa oss med en tidigare tid. För nästa tid var inte förräns i juni och det känns för oss som alldeles för långt fram med tanke på att Simon inte kan gå utan skena. Hon skulle höra av sig nästa vecka får vi se... Så håll tummarna nu alla!!!

Puss*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0